A Harvard Egyetem munkatársai szerint a virtuális valóságra épülő játék egy időre valóban kiűzte a felnőtteket a fotelből, de az eredmény egyáltalán nem nevezhető tartósnak. A játék lényege, hogy különféle területekre vigye el a felhasználót, ahol aztán a kis színes szörnyecskék begyűjthetők. A szakemberek 1200 okostelefon-felhasználóval töltettek ki egy online kérdőívet, akiknek életkora 18 és 35 év között alakult 2016 augusztusában. Kiderült, hogy a válaszadók fele „trainer szinten” játszott, ami nagyjából két óra séta után elérhető szint.
Paleo, perui, pompás: csokiújdonság! > > > [0]
A játékosok átlagos lépésszáma a játék első hetében 955 lépéssel nőtt, ami nagyjából napi 11 perc sétának felel meg. Ez a WHO által ajánlott mozgás nagyjából felének felel meg. A szervezet heti 150 vagy annál több percet javasol sétával tölteni. Hiába azonban a kezdeti pozitív fellendülés, az elkövetkezendő öt hétben fokozatosan csökkent a felhasználók lépésszáma, míg nem a hatodik hétre szinte mindenki ugyanarra a szintre jutott vissza, ami a játék berobbanása előtt jellemezte életét. A kutatás a BMJ Journal című szaklapban került publikálásra.
A plüssmaci, ahogy még nem ismered - wow élmény! [0]> > > [0]