Nyomtatás 
Forrás: Vital.hu (https://mail.vital.hu)

Napi száz hívást fogad a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

Naponta több mint száz, évente csaknem negyvenezer bajba jutott fiatal hívja a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványt.

Homolka Balázs, az alapítvány önkéntese kiemelte, hogy a krízishelyzetbe került gyermekeken leginkább azzal lehet segíteni, ha beszélhetnek egy felnőttel, aki éjjel-nappal elérhető, megértő, türelmes és nyitott bármilyen témára. A tinédzserek különböző témákkal keresik fel a Kék Vonal munkatársait, a kamaszkori szerelmi válságtól az online zaklatási ügyekig sok mindennel találkoznak. Az alapítványnak nem az a feladata, hogy megoldjon egy problémát, hanem az, hogy találjon egy olyan felnőttet vagy szervezetet, akitől, illetve amelytől közvetlenül tud segítséget kérni a bántalmazott gyermek.



A cikket a vital.hu-n az alábbi címen találja meg:
https://mail.vital.hu/gyermek_krizis