Nyomtatás 
Forrás: Vital.hu (https://mail.vital.hu)

Gyanús, ha a pasi alsóganadrágot vásárol

A férfiak fehérnemű-vásárlási szokásaiból következtetni lehet párkapcsolati státuszukra: egy brit áruházlánc piackutatása szerint a pasik csak akkor vásárolnak maguknak új alsónadrágot, ha egy új kapcsolat van a láthatáron.

A Debenhams felmérése szerint a férfiaknak általában 19 éves korukig az édesanyjuk vásárolja az alsónadrágokat, miközben a nők már 13 éves koruktól maguk választják ki alsóneműiket.

A férfiak 19 és 23 éves koruk között járnak többet a fehérneműosztályokon, évente átlagosan 31 alsónadrágot vásárolnak abban a hitben, hogy az új ruhadarab viselése az új kapcsolatok előfeltétele.

Az alsónemű-vásárlás 23 és 33 éves kor között gyakorlatilag nullára esik vissza, amit azzal magyaráznak, hogy a stabil kapcsolatban élő férfiak a vásárlást is a partnerükre hagyják.

„Felmérésünk szerint látszik, ha egy férfi új partner után kutat, és ezt a saját maguk által vásárolt alsónadrágok száma árulja el” – mondta Rob Faucherand, az áruházlánc férfi kiegészítőinek vezetője.

„Ha egy férj ritkán jelenik meg a fehérneműrészlegen, és a választást a partnerére bízza, az annak a jele, hogy házassága biztos alapokon áll” – tette hozzá a részlegvezető.

A felmérés szerint a férfiak 38-40 éves koruk táján, amikor sokan új partner után néznek, ismét megjelennek a fehérneműosztályon. Ez az időszak azonban csak rövid ideig tart 44 éves kor fölött, az ismét stabil kapcsolatban élőket szinte nem is látni többet az alsóneműs polcoknál.



A cikket a vital.hu-n az alábbi címen találja meg:
https://mail.vital.hu/ferfiak-alsonadrag