A Debenhams felmérése szerint a férfiaknak általában 19 éves korukig az édesanyjuk vásárolja az alsónadrágokat, miközben a nők már 13 éves koruktól maguk választják ki alsóneműiket.
A férfiak 19 és 23 éves koruk között járnak többet a fehérneműosztályokon, évente átlagosan 31 alsónadrágot vásárolnak abban a hitben, hogy az új ruhadarab viselése az új kapcsolatok előfeltétele.
Az alsónemű-vásárlás 23 és 33 éves kor között gyakorlatilag nullára esik vissza, amit azzal magyaráznak, hogy a stabil kapcsolatban élő férfiak a vásárlást is a partnerükre hagyják.
„Felmérésünk szerint látszik, ha egy férfi új partner után kutat, és ezt a saját maguk által vásárolt alsónadrágok száma árulja el” – mondta Rob Faucherand, az áruházlánc férfi kiegészítőinek vezetője.
„Ha egy férj ritkán jelenik meg a fehérneműrészlegen, és a választást a partnerére bízza, az annak a jele, hogy házassága biztos alapokon áll” – tette hozzá a részlegvezető.
A felmérés szerint a férfiak 38-40 éves koruk táján, amikor sokan új partner után néznek, ismét megjelennek a fehérneműosztályon. Ez az időszak azonban csak rövid ideig tart 44 éves kor fölött, az ismét stabil kapcsolatban élőket szinte nem is látni többet az alsóneműs polcoknál.